Месца размяшчэння, ўмовы: Міні-музей займае куток у калідоры
другога паверха ДУА «Яслі-сад № 22« Чароўны »з санаторных групамі
г. Жодзіна "
Дзейнасць міні-музея
Патрыятычныя пачуцці закладваюцца ў самім працэсе жыцця чалавека,
ажыццяўляецца ў рамках канкрэтнай сацыякультурнай асяроддзя.
Патрыятычнае выхаванне - гэта цэлая сістэма мэтанакіраванага дзеяння.
Вялікая ўвага цяпер надаецца музейнай педагогіцы, мэтанакіраванай працы з дзецьмі па фарміраванні ў іх першых пачуццяў грамадзянскасці і патрыятызму.
Зыходзячы з псіхолага-педагагічных даследаванняў пра значнасць дашкольнага дзяцінства ў станаўленні асобы дзіцяці, вялікае значэнне
адведзена гарманізацыі дзейнасці дзіцяці, дзе культуралагічнага аспекту адводзіцца вядучае месца.
Гістарычна склалася, што ў 70-90-я гады з-за значнага і вельмі дынамічнага міграцыйнага працэсу, а гэтак жа істотных зменаў
ў структуры сям'і была разарвана жывая нітка пераемнасці пакаленняў. Захавальнікі традыцый - бабулі і дзядулі засталіся жыць у вёсцы адны. Жывыя зносіны паміж тымі, хто захоўваў гэтую традыцыю, і іх ўнукамі - каму яе варта было перадаць - набыло эпізадычны характар: падчас летніх канікул або адпачынку. Задача установы дашкольнай адукацыі адрадзіць гэтыя традыцыі і далучыць выхаванцаў да беларускай нацыянальнай культуры.
Арганізацыя заняткаў, гульнявых формаў у міні-музеі прадугледжвае розныя дапаможныя сродкі. Загадкі, прыказкі, прымаўкі пра экспанаты музея, расказаныя гульнявымі персанажамі, дапамагаюць данесці да дзяцей матэрыял даступна.
Накіраванасць міні-музея: сацыяльна - камунікатыўнае,
мастацка - эстэтычнае, пазнавальнае.
Напрамак: этнаграфія, беларускае народная творчасць, культура
і побыт.
Мэта: выхаванне цікавасці да нацыянальных каштоўнасцяў, культурных традыцый народа; знаёмства з побытам, звычаямі, фальклорам, святочным календаром беларускага народа. Фарміраванне ў выхаванцаў цікавасці і станоўчага стаўлення да роднай мовы і гісторыі культуры беларускага народа.